loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 299 نظرات (0)

“ستاره اسکندری” بازیگر سریال زعفرانی در گفتگویی از زندگی شخصی و رابطه اش با لاله اسکندری و اتفاقات زندگی اش گفت.

رابطه “ستاره اسکندری” با خواهرش لاله + تصاویر

گفتگو با ستاره اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر سریال پر طرفدار نرگس بعد از مدت ها با سریال زعفرانی بار دیگر در قاب تلویزیون دیده شد و با نقشی متفاوت و ظاهری جدید، خاطره خوش دیگری را در ذهن ما و کارنامه هنری خود ثبت کرد.

او که با سریال زعفرانی  در ایام نوروز به جعبه جادویی بازگشته است در این مصاحبه از ایده آل هایش، از نگاه تازه اش به زندگی، از نگرش خود به حرفه اش و همین طور از ارتباطش با خانواده و پیرامون خود سخن گفته است.

بازگشت دوباره به تلویزیون 

اولین بار حدود 18 سال پیش در کاری به نام « ایستگاه آذر » که تهیه کننده آن کار آقای ایرج محمدی بودند، با ایشان همکاری داشتم و بعدها بعد از چند سال تجربه موفق « نرگس » را داشتم که باز هم ایشان تهیه کننده کار بودند؛ به همین خاطر وقتی این بار پیشنهاد کار را دادند و توضیحاتی از نقش را ارائه کردند حس خوبی پیدا کردم تا جایی که بعد از حدود سه سال دوری از تلویزیون پذیرفتم در خدمت این پروژه باشم. از سویی آقای محمدی کارگردان کار بودند که او را بیشتر به عنوان فیلمنامه نویس می شناختم که فیلمنامه هایش را دوست داشتم چون نگاه انسانی خوبی در کارهایش دارد. در کنار اینها گروه بازیگران و عوامل خوبی در کار هستند.

ستاره اسکندری ، لاله اسکندری ، عکس بازیگر

اعتماد من به نام ها 

به نوعی وجود نام هایی مانند آقای محمدی به عنوان تهیه کننده که متخصص و با تجربه در کارشان هستند باعث اعتماد من می شود. من آمده از تئاتر و بعد هم بچه تلویزیون هستم که در آن سال ها کار حرفه ای انجام داده ام. واقعیت این است که اگر شناخت و شهرتی در مورد من هست همه آن را مدیون تلویزیون هستم؛ به همین خاطر هم این حساسیت ها را دارم و دلم نمی خواهد که اتفاق ناخوشایندی بیفتد و ریزش تماشاچی داشته باشم چون برایم خیلی مهم است. حتی وقتی از تلویزیون فاصله می گیرم به شدت دلتنگ آن می شوم. من اتفاقا جزو بازیگرانی هستم که به شدت مدیوم تلویزیون را دوست دارم. از سویی مردم را دوست دارم و هیچ رسانه ای به اندازه تلویزیون تو را با مردم صمیمی نمی کند. 

نگاه بدبینانه ای ندارم! 

من خیلی نگاه بدبینانه ای ندارم و ترجیحم این است که در کار اعتمادم را به آدم هایی که می شناسم حفظ کنم. بعد هم به نظرم فعالیت حرفه ای آدم ها یک برآیندی دارد و سابقه تو با آنها قطع نمی شود؛ حتی اگر در کارشان بازی نکنی اما فعالیت شان را رصد می کنی و در نتیجه کماکان حساسیت های آنها را می شناسید. از طرفی به این معتقدم که آدمیزاد جایزالخطاست و فکر می کنم با یکی، دو کار سابقه تلاش های تو از بین نمی رود. مردم ما خیلی هوشمند هستند. هنوز بعد از سال ها که از پخش سریال « نرگس » یا « مرگ تدریجی یک رویا » می گذرد مردم من را با آن کارها به یاد دارند. 

ستاره اسکندری ، عکس بازیگر ، بازیگر زن ایرانی

بالاتر از سیاهی نیست 

حس می کنم این روزها جسارت بیشتری پیدا کرده ام. البته وقتی در زندگی مسائل مختلفی را تجربه می کنی مثل مرگ عزیزانت، نگاهت به همه چیز عوض می شود. من بعد از فوت عموی بسیار عزیزم، عبدالحسین اسکندری که واقعا به هم خیلی نزدیک بودیم و به نوعی حکم یک برادر بزرگتر را برای ما داشت، این حس را پیدا کردم. وقتی که ایشان را از دست دادم، احساس کردم حدی از تلخی را تجربه کردم که دیگر بالاتر از آن چیزی وجود ندارد. بنابراین دو عکس العمل نشان می دهی؛ یا درگیر آن فضا می شوی و زندگی ات را سیاه می کنی و یا اینکه به این نتیجه می رسی که بالاتر از سیاهی رنگی نیست. 


دوست داشتن زندگی 

احساس می کنم که دیگر چیزی برای ترس وجود ندارد. البته اگر بخواهم راستش را بگویم تنها ترسی که دارم ترس از جان است. البته منظورم نفس مرگ است. هنوز با مرگ آنچنان کنار نیامده ام و خیلی هم دوست ندارم به آن فکر کنم. خیلی زندگی را دوست دارم؛ مخصوصا بوی زندگی را دوست دارم و می توانم بگویم تنها ترسی که دارم مرگ است. فقط در برابر مرگ است که احساس استیصال دارم، نه حتی بیماری. به نظر من در بیماری ها امید وجود دارد ولی در مرگ با خودم می گویم: «چقدر لوس؛ این همه زحمت کشیدیم خب حالا چه می شود. بازهم در این دنیا باشیم. » (باخنده) 

رابطه من و لاله 

رابطه بسیار خوبی با لاله و به صورت کلی اعضای خانواده ام دارم و معمولا همواره در کنار هم هستیم ولی دوست ندارم به صرف اینکه خواهر بزرگتر هستم، دیدگاه ها و نگاه خود را به خواهرم و یا حتی دیگران تحمیل کنم. هر انسانی جهان بینی خودش را دارد که آن را با کسب تجربیات مختلف در زندگی و کارش به دست آورده. من و لاله مثل دو دوست صمیمی در کنار هم هستیم، صحبت و درددل کردن یکی از دوست داشتنی ترین کارهایی است که بین ما رخ می دهد ولی با این حال هرکدام دنیا و نگاه خودمان را داریم.

 

ستاره و لاله اسکندری  ، بازیگر زن ایرانی ، ستاره اسکندری


عیدهای پرشتاب امروز 

شاید همین فردا این مصاحبه ای که با شما دارم، برایم تبدیل به خاطره شود. منظورم این است که این روزها زندگی مان بیش از حد پرشتاب شده است. در گذشته به نظر می رسید که اتفاق های کمتری رخ می داد ولی امروز شما روزتان پر از خبر، اتفاق، حادثه، از دست دادن، به دنیا آمدن و ... است. این در مورد عید هم صدق می کند. آن زمان عیدها معنای بیشتر و گسترده تری داشت. ولی انگار این روزها خیلی پرشتاب سپری می شوند، سال پشت سال می آید و می رود و انگار که عید دیگر اتفاقی نیست.

اتفاقات غیرقابل باور 

حسرت های زندگی ام خیلی کم شده است. مفاهیم امید، آرمان، حسرت و ... که در طی قرون و اعصار برای ما ساخته شده اند که به نظرم کمی ما را از اصل زندگی دور می کنند، برای من مفاهیم خود را از دست داده اند. همیشه با خودم آرزو می کنم که این نگاه زندگی، حق همه آدم هاست و چقدر بد که مردمانی در گوشه هایی از این دنیا درگیر جنگ هستند و برخی آواره و کشته می شوند. 

بچه هایی که واقعا بی گناه کشته می شوند و با خودم می گویم چرا سیاستمداران نگاه جدی به این کشته شدن ها ندارند. همه حق داشتن زندگی آرام را دارند. آنقدر نعمت روی کره خاکی وجود دارد که همه می توانند از یک زندگی مساوی لذت ببرند؛پس چرا باید این اتفاق ها رخ بدهد. همیشه با خودم می گویم چرا از مرگ کسی نمی ترسند، چرا از اینکه به راحتی بچه ها را می کشند، نمی ترسند، چرا از اینکه حق زیست را به راحتی از دیگر آدم ها می گیرند نمی ترسند. این موضوعات برایم باورپذیر نیست!

ستاره اسکندری  ، ستاره اسکندری ، لاله اسکندری

درگیر عیدهای کودکی 

من خودم هنوز درگیر عیدهای کودکی ام هستم، درگیر کرسی خانه مادربزرگم، دور هم جمع شدن اقوام و فامیل. هنوز هم که هنوزه بوی عید را احساس می کنم و این بو را خیلی دوست دارم، بوی ماهی دودی، بوی سبزه، سیر تازه و ... مناسک عید را کامل و دقیق به جا می آورم ولی به نظرم سال ها مثل برق و باد می آیند و می روند. هنوز در خاطرات عید سال 90 هستم ولی می بینم که عید سال 95 است. 

سال ها بیش از حد پرشتاب سپری می شوند و به نظرم این شتاب به خاطر ازدیاد حوادث و رویدادهای اطراف ماست، دنیای اخبار، دنیای مجازی و ... چشم به هم می زنم می بینم که 41 سال از عمرم گذشته است. با خودم می گویم این 41 سال چگونه سپری شد و چقدر سریع!

ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری

 
منبع : مجله ایده آل - / نمناک/khabarnewss.ir  
 
 
 
 
 
 اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
زندگی خصوصی لاله و ستاره اسکندری + تصاویر - نمناک
namnak.com/7002-زندگی-خصوصی-لاله-اسکندری.html
لاله اسکندری دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده ...
تصاویر برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندریگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری
نتیجه تصویری برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری
نتیجه تصویری برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری
نتیجه تصویری برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری
نتیجه تصویری برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری
تصاویر بیشتر برای ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستاره و لاله اسکندری
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر ...
www.talab.ir/.../interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html
اصلا یادمان رفته از ستاره اسکندری خواهر گرامی شما سئوال کنیم. قرار نیست ستاره هم ازدواج ‌کند؟ لاله: نمی‌‌دانم از خود ستاره باید بپرسید.ساسان: اگر ستاره در جریان ...
بیوگرافی ستاره اسکندری - بیتوته
www.beytoote.com/fun/actor-news/setareh1-eskandari.html
بیوگرافی و عکس ستاره اسکندری تصاویر ستاره اسکندری عکس جدید ستاره اسکندری,ستاره اسکندری,بیوگرافی ستاره ... او دو خواهر هنرمند به نامهای لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ... روابط های جنسی و زناشویی + فیلم و عکس.
عکسهای جدید لاله و ستاره اسکندری به همراه مادر و برادرشان
www.persianv.com/pic/view/007844.php
۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکسی خانوادگی از خواهران اسکندری. عکسهای جدید لاله و ... از راست به چپ همسر لاله اسکندری ، برادرش و خود لاله و ستاره اسکندری. عکسهای جدید لاله و ...
وارد نشده: روابط
عکسهای لاله اسکندری در آتلیه و پشت صحنه فیلمها ...
www.momtaznews.com/عکسهای-لاله-اسکندری-در-آتلیه-و-پشت-صحنه/
روابط نامشروع سالومه سیدنیا، طلاق همسرش و انتخاب مجری BBC برای همخوابگی .... عکسهای لاله اسکندری در آتلیه نقاشی دسته بندی : عکس، عکس هنرمندان عکسهای لاله ... و مادرانشان بازیگران و مادرشان خانواده لاله و ستاره اسکندری خواهر ستاره اسکندری .
عکسی متفاوت از ستاره اسکندری و لاله اسکندری به همراه مادرشان
www.niksalehi.com/fun/page/015385.php
ستاره اسکندری و لاله اسکندری ،ستاره اسکندری ، لاله اسکندری ,عکسی متفاوت از ... بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(50) / رضا قوچان نژاد / مراسم عقد گوچی و خواهر ...
وارد نشده: روابط
زندگینامه لاله اسکندری
www.akairan.com/biography/actor1/27473.html
لاله اسکندری بیوگرافی,لاله اسکندری بی حجاب,لاله اسکندری بدون حجاب,لاله ... خواهر ستاره اسکندری (بازیگر). .... لاله اسکندری، بیوگرافی و عکس های لاله اسکندری ...
لاله اسکنـدری و ساسان فیـروزی دو روز بعد از ازدواج - ...
www.bartarinha.ir/.../لاله-اسکنـدری-و-ساسان-فیـروزی-دو-روز-بعد-از-ازد...
۱۵ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اصلا یادمان رفته از ستاره اسکندری خواهر گرامی شما سئوال کنیم. قرار نیست ستاره هم ازدواج ‌کند؟ لاله: نمي‌‌دانم از خود ستاره بايد بپرسيد. ساسان: اگر ...
عکس های خانوادگی لاله و ستاره اسکندری - سیمرغ
seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه
۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانواده اسکندری که لاله و ستاره را به دنیای هنر ایران تقدیم کرده جز این ... در عکس دیگر نیز برادر این دو خواهر هنرمند نیز در کنار مادرشان حضور دارد.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
عکس های ستاره اسکندری+بیوگرافی - جذاب
www.jazzaab.ir/news_detail_4667.html
بیوگرافی ستاره اسکندری: نام: ستاره اسکندری تاریخ تولد: ۱۳۵۳ خواهر لاله اسکندری (بازیگر) ……………………………………….. متولد ۱۳۵۳٫ دانشجوی رشته مترجمی ...
لاله اسکندری: خواهرم مخالف بازیگر شدن من بود - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sima/1505532395568542858
۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لاله اسکندری می گوید: خواهرم، ستاره مانع حضورم در بازیگری نبود اما مشوق هم نبود. ... به جز ستاره و لاله که معرف حضور مردم ایران هستند، مادر و خواهر بزرگتر ..... تصویر ستاره اسکندری: علاقمندم درباره روابط دختر و پسر سریال بسازم ...
عکس های ستاره اسکندری،خواهر لاله اسکندری | جدید 95 - رها فان
www.rahafun.com/عکس-های-ستاره-اسکندری،خواهر-لاله-اسکن.html
ستاره اسکندری , گالری عکس های ستاره اسکندری , مجموعه عکس های جدید و جذاب ستاره اسکندری , عکس های یادگاری ستاره اسکندری , با کیفیت ترین عکس های ستاره ...
گپ و گفتی با دختران خانواده اسکندری - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir/fa/news/.../گپ-و-گفتی-با-دختران-خانواده-اسکندری
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانواده اسکندری که لاله و ستاره را به دنیای هنر ایران تقدیم کرده در یک عصر ... به جز ستاره و لاله که معرف حضور مردم ایران هستند، مادر و خواهر بزرگتر ...
مصاحبه جديد با ستاره و لاله اسکندری ( خواهران سينما )
01.saberfun.org/مصاحبه-جديد-با-ستاره-و-لاله-اسکندری-خو/
مصاحبه جديد و جالب ستاره و لاله اسکندریمصاحبه جديد با ستاره و لاله اسکندری ( خواهران سينما )خواهران اسکندری برای مخاطبان تلویزیون چهره‌های شناخته.
مصاحبه با لاله اسکندری و ستاره اسکندری +عکس - تاپ ناز
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › سینما و تلویزیون
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مصاحبه با ستاره اسکندری و لاله اسکندری, عکس لاله اسکندری, عکس ستاره اسکندری, عکس های لاله اسکندری, مصاحبه با دو خواهر بازیگر ایرانی, ...
اخبار مجله - همراه با خوهران اسکندری - مجله خانواده سبز
new.ksabz.net/news-ksabz/magazine.../1609-khaharan-eskandari.html
خانواده اسكندري كه لاله و ستاره را به دنياي هنر ايران تقديم كرده در يك عصر ... به جز ستاره و لاله كه معرف حضور مردم ايران هستند، مادر و خواهر بزرگتر (سارا( اين دو بازيگر ...
شادینه : مصاحبه با لاله و ستاره اسکندری / عکس خانوادگی
shadine.ir/مصاحبه-لاله-ستاره-اسکندری-عکس.html
این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید.
جدیدترین عکس لاه و ستاره اسکندری, عکس خانوادگی لاله و ستاره اسکندری, لاله و ستاره ... سال‌هاست که خواهــــران اسکندری در عرصه هنر به فعالیت می‌پردازند، خواهرانی ...
با ستاره و لاله اسکندری بیشتر آشنا شوید+عکس - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../با-ستاره-و-لاله-اسکندری-بیشتر-آشنا-شویدعک...
۱۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خواهران اسکندری این روزها بازیگران شناخته شده‌یی برای مخاطبان هستند. ستاره اسکندری با حدود 17 سال فعالیت در این عرصه و لاله اسکندری با حدود 14 ...
لاله و ستاره اسکندری در کودکی | لاله اسکندری بازیگر عرصه
www.ghatreh.com/news/nn30270516/لاله-ستاره-اسکندری-کودکی
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لاله اسکندری بازیگر عرصه سینما و تلویزیون عکسی قدیمی از دوران کودکی به همراه خواهران و برادران در اینستاگرام Ø.

بیوگرافی و مصاحبه با دو خواهر بازیگر(ستاره ولاله اسکندری)
cinemayekeshvaram.blogfa.com/post/4
ستاره و لاله یک خواهر دیگر به نام سارا دارند که او نیز چهره پرداز است ، همچنین عموی آنها عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است. فیلم‌شناسی
بیوگرافی ستاره اسکندری - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_2689.html
ستاره اسکندری بیوگرافی ستاره اسکندری نام ستاره اسکندری تاریخ تولد ۱۳۵۳ خواهر لاله ... به چه میزان به روابط جنسی علاقه دارید؟ ... خواهر لاله اسکندری (بازیگر) …
تصویری از خواهران اسکندری در یک قاب - روز نو
roozno.com/fa/news/135761/تصویری-از-خواهران-اسکندری-در-یک-قاب
الهه اسکندری خواهر ستاره و لاله اسکندری پس از انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: «تبریک به دو خواهر هنرمندم. سارا خانم اسکندری به عنوان بهترین طراح گریم ...
عکس مریلا زارعی لاله و ستاره اسکندری و شبنم مقدمی - فانوس
funnos.com/16420/عکس-مریلا-زارعی-لاله-و-ستاره-اسکندری-و-ش
جالب است بدانید خواهران اسکندری تنها یک سال اختلاف سنی دارند که ستاره بزرگ. ... هستید: خانه » گالری عکس های بازیگران » عکس مریلا زارعی لاله و ستاره اسکندری و شبنم مقدمی .... روابط بی بند و بار جنسی؛ اوج وقاحت پاتوق های زیرزمینی رپ +عکس.
ستاره اسکندری
www.khabaronline.ir/tags/4801/ستاره-اسکندری
لاله و ستاره اسکندری خواهران بازیگر ایرانی این روزها در باکو به سر می‌برند. ... ستاره اسکندری: علاقمندم درباره روابط دختر و پسر سریال بسازم/ تلویزیون خانه من است.
عکس: ستاره و لاله اسکندری همراه مادرشان - زندگی الکترونیکی
www.elife.ir › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده عبدالحسین ...
2 تا خواهر بازیگر لاله و ستاره اسکندری - سایت تفریحی ...
torbatjoon.persianblog.ir/post/4/
ستاره اسکندری همچون خواهر خود ( لاله اسکندری) فاقد تحصیلات دانشگاهی است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال ۱۳۷۵ بود.
تیپ جالب لاله اسکندری در اسپانیا (عکس) - که
www.irannaz.com/laleh-eskandari-interesting-types-in-spain-photo.html
نگاهی به تیپ جالب و متفاوت لاله اسکندری در اسپانیا لاله اسکندری متولد ۱۳۵۴ در تربت حیدریه و خواهر ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون میبا.
سارا اسکندری، خواهر ستاره و لاله اسکندری که از گریمور های ...
www.mobna.com/201822/سارا-اسکندری،-خواهر-ستاره-و-لاله-اسکند.html
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سارا و اسکندری، و خواهر و ستاره و و و لاله و اسکندری و که و گریمور و معروف و تئاتر و و و سینماست، و عاطفه و رضوی و برای و اجرای و شب و هالووین و آماده ...
لاله و ستاره اسکندری در باکو/ عكس - ساعت24
www.saat24.com/news/70364/لاله-و-ستاره-اسکندری-در-باکو-عكس
۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعت 24- لاله و ستاره اسکندری خواهران بازیگر ایرانی این روزها در باکو به سر می‌برند. ... لاله اسکندری در جدیدترین پست صفحه‌ی اینستاگرامش عکسی از حضور در دانشگاه‌ خزر این .... اشتباهات رایجی که روابط زناشویی را نابود می کند ...

عکسهای جدید لاله اسکندری + خواهرش ستاره اسکندری | پاتوق سرا
www.patoghsara.com/artist/.../عکسهای-جدید-لاله-اسکندری-خواهرش-ستاره/
جدیدترین عکسهای خواهران اسکندری,عکسهای لاله اسکندری, ستاره و لاله اسکندری, عکس جدید ستاره اسکندری, عکس خواهران اسکندری, عکس ستاره اسکندری,لاله و ستاره اسکندری. ... + عکس · 2 روابط دختران و پسران در ایران از نگاه گاردین ؟! + عکس.
شهرستان تربت حیدریه - لاله اسکندری هنرمند وبازیگر توانا ...
torbatheydari.blogfa.com/post-18.aspx
گفتگو با خواهران‌ اسكندري‌. اين‌ بار تصميم‌ گرفتيم‌ به‌ سراغ‌ دو خواهر برويم‌; دو خواهري‌ كه‌ هر دو بازيگر و از چهره‌هاي‌ موفق‌ عرصه‌تئاتر و سينما هستند، ستاره‌ و لاله‌ اسكندري‌ ...
مصاحبه با لاله و ستاره اسکندری - مجله اینترنتی آترین
atrin.net › چهره‌ها
خانواده اسکندری که لاله و ستاره را به دنیای هنر ایران تقدیم کرده در یک عصر ... به جز ستاره و لاله که معرف حضور مردم ایران هستند، مادر و خواهر بزرگتر (سارا) این دو ...
ستاره اسکندری و همسرش ساسان فیروزی در نمایشگاه | سایت ...
fun.baharfa.com/ستاره-اسکندری-همسرش-ساسان-فیروزی.html
ستاره اسکندری,ستاره اسکندری و همسرش,ساسان فیروزی در نمایشگاه,خواهر. از راست به ... از راست به چپ همسر لاله اسکندری ، برادرش و خود لاله و ستاره اسکندری. ستاره ...
زندگینامه "ستاره اسکندری" + تصاویر - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/news/.../زندگینامه-ستاره-اسکندری-تصاویر
ستاره اسکندری(setareh skandari) از بازیگران زن ایرانی، بسیار حرفه ای و همیچنین دارای چهره ای جذاب و زیبا هستند،خواهر لاله اسکندری میباشد و همچنین ایشون متولد ...
مصاحبه متفاوت با ستاره و لاله اسکندری
qudsonline.ir/detail/News/166194
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خواهران اسکندری برای مخاطبان تلویزیون چهره‌های شناخته شده‌یی هستند. ... ماه مهر برخی از فعالیت‌های لاله اسکندری در این عرصه است و ستاره اسکندری هم ...
RoozGozar.com - عکس های جدید از خواهران بازیگر ; لاله و ...
roozgozar.com/...خواهران...لاله...ستاره+اسکندری/عکس%20های%20جدید%...
عکس های جدید از ستاره اسکندری و لاله اسکندری در سال ۹۳ / برنامه صبح خلیج فارس ... خواهران بازیگر ایرانی, ستاره اسکندری, ستاره اسکندری سال 93, ستاره اسکندری و ... مناسب برای زوجهايي كه سالهاست از ازدواج آنها مي گذرد ولي از روابط خود نارضی اند ...
خبر ازدواج ستاره اسکندری از زبان خواهرش / دانلود - میهن فال
www.mihanfal.com › اسلاید
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره اسکندری,لاله اسکندری,ستاره اسکندری ازدواج کرد,عکس همسر ستاره ... و خبر عقد خواهر محترمشان ستاره اسکندری که به تازگی اتفاق افتاده است.
شباهت جالب ستاره اسکندری با خواهرش لاله + عکس | مجله ...
tozibae.ir/2015/07/شباهت-جالب-ستاره-اسکندری-با-خواهرش-لال/
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره اسکندری با انتشار عکس زیر نوشت: با خواهر جان هميشه همراه. ... لاله اسکندری و همسرش در کنسرت رضا یزدانی + عکس ... مجری جنجالی به تلویزیون بازگشت · عکس: افتتاح بانک ویژه بانوان در مشهد · ۹ اشتباه زنان در روابط زناشویی ...
گپی با همه دختران اسکندری/
payam.tv2.ir/fa/news/55760
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانواده اسکندری که لاله و ستاره را به دنیای هنر ایران تقدیم کرده در این شماره همراه ماست:/. به جز ستاره و لاله که معرف حضور مردم ایران هستند، مادر و خواهر ...
جستجوهای مربوط به ستاره اسکندری ، روابط خواهرانه ستا
صفحه 5 از حدود ۲۹۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۳۰ ثانیه) 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
قو مت اسکندری - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=قو+مت+اسکندری
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لاله اسکندري بازیگر 40 ساله کشورمان, عکسی دیدنی از دوران کودکی خود را منتشر کرده است. ... او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندري (بازیگر) و سارا اسکندري .... به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، سروش اسکندري در دور اول ...
جدیدترین عکسهای لاله اسکندری - بهترین ها __o
khandedar94.ir/post/3062/جدیدترین-عکسهای-لاله-اسکندری.html
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - May 23, 2014 - عکسی خانوادگی از خواهران اسکندری. عکسهای جدید لاله و ستاره اسکندری به همراه مادر و برادرشان. در مراسم رونمایی اثر هنری لاله اسکندری ...
عکس جدید و دیدنی لاله اسکندری و خواهرش ستاره - مرجع کامل ...
rk7.blogsky.com/1394/09/09/post-1177/
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اصلا یادمان رفته از ستاره اسکندری خواهر گرامی شما سئوال کنیم. ... لاله اسکندری ، خواهر لاله و ستاره اسکندری ، عکسهای جدید بازیگران ایرانی.
ستاره اسکندریِ 41 ساله، جسورتر از همیشه - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=97538
۳ روز پیش - ستاره اسکندری بازیگری که بعد از مدت ها به تلویزیون بازگشت. ... اما از دل این نام‌ خانوادگی خواهران ستاره و لاله بخت خود را در بازیگری محك زدند.
بیوگرافی لاله اسکندری به همراه جدیدترین عکس‌های او - ستاره
setare.com/fa/.../بیوگرافی-لاله-اسکندری-به-همراه-جدیدترین-عکس‌های-او
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او دو خواهر به نام‌های ستاره اسکندری و سارا اسکندری «چهره پرداز» دارد. اسکندری کتابخانه تقریبا بزرگی دارد که کتاب‌های داستانی و غیر‌داستانی ...
تیپ جالب لاله اسکندری در اسپانیا +تصاویر و بیوگرافی
www.pardad.ir/N_تیپ-جالب-لاله-اسکندری-در-اسپانیا-تصاویر-و-بیو...
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین ...
رابطه “ستاره اسکندری” با خواهرش لاله + تصاویر - جوونی
www.javuni.ir/news/67301
۲۴ دقیقه پیش - ستاره اسکندری” بازیگر سریال زعفرانی در گفتگویی از زندگی شخصی و رابطه اش با لاله اسکندری و اتفاقات زندگی اش گفت. ... خانواده ام دارم و معمولا همواره در کنار هم هستیم ولی دوست ندارم به صرف اینکه خواهر بزرگتر هستم، دیدگاه ها و ...
ستاره اسکندری با خواهرش لاله اسکندری / عکس - پرشین نایس
www.persiannice.com/2015/.../ستاره-اسکندری-با-خواهرش-لاله-اسکندری...
۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره اسکندری با خواهرش لاله اسکندری / عکس لاله اسکندری عکس لاله اسکندری لاله ... با خواهر جان هميشه همراه. ... لیلا بلوکات درکنار خواهر زاده اش رادمان.
عکس: ستاره و لاله اسکندری همراه مادرشان | مجله اینترنتی ...
www.parsi1.com/archive/.../عکس-ستاره-و-لاله-اسکندری-همراه-مادرشان/
او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده عبدالحسین ...
عکس اینستاگرام ستاره اسکندری بازیگر زعفرانی - تک موج
www.takmoj.com/22458/ax-instageram-setare-eskandari.html
ستاره اسکندری بازیگر زعفرانی ,تصاویر جدید ستاره اسکندری, تصاویر ستاره ... و زیبا هستند،خواهر ستاره اسکندری میباشد و همچنین ایشون متولد سال ۱۳۵۳ هستند،برای ... تک عکس دوران کودکی لاله و ستاره اسکندری,لاله و ستاره اسکندری,عکس های ...

عکس بي حجاب ستاره اسکندري - فانی ناز
www.pr88.ir/post/22159
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لاله اسکندري براي اولين بار ازدواج خواهرش ستاره اسکندري را رسما اعلام و به او ... عکس هاي ستاره اسکندري،خواهر لاله اسکندري | جديد 94 - رها فان.
عکسهای لاله و ستاره اسکندری در نشست خبری سریال شهرزاد
langardl.rozblog.com/post/1673
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکسهای لاله و ستاره اسکندری در نشست خبری سریال شهرزاد تعداد عکس:۱۵ برچسب ها : عکسهای جدید خواهران اسکندری در زمستان 94 , عکسهای شخصی ...
خواهران اسکندری؛ لاله، سارا، ستاره+عکس
bealaveh1.ir/news/detail/خواهران-اسکندری--لاله--سارا--ستاره.../view/
... لاله، سارا، ستاره+عکس. خواهران اسکندری؛ لاله، سارا، ستاره. کد خبر: ۹۵۸۶۸ تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷ ق.ظ. خواهران اسکندری؛ لاله، سارا، ستاره+عکس.
زندگینامه "ستاره اسکندری" + تصاویر - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/.../زندگینامه-ستاره-اسکندری-تصاویر
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره اسکندری(setareh skandari) از بازیگران زن ایرانی، بسیار حرفه ای و همیچنین دارای چهره ای جذاب و زیبا هستند،خواهر لاله اسکندری میباشد و ...
عکس/ لاله و ستاره اسکندری در دوران کودکی! - مجله خبری دوستان
www.dustaan.com/عکس-لاله-و-ستاره-اسکندری-در-دوران-کودکی/
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین ...
Lahzehnama.ir | جسارت ستاره اسکندری در 41 سالگی - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/22780/جسارت-ستاره-اسکندری-در-41-سالگی
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره اسکندری از نگاه تازه اش به زندگی از نگرش خود به حرفه اش و ... اما از دل این نام خانوادگی خواهران ستاره و لاله بخت خود را در بازیگری محک زدند.
ستاره اسکندری با خواهرش لاله + عکس - فیلم
www.2dl2.com/ستاره-اسکندری-با-خواهرش-لاله--عکس/
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره اسکندری با خواهرش لاله,بیوگرافی ستاره اسکندری,بیوگرافی لاله اسکندری,صفحه اجتماعی ستاره اسکندری,خواهر ستاره اسکندری. +.
تیر ۱۳۸۷ - رسانه ترجمه ، هنر ، سینما
arashrayan.blogfa.com/8704.aspx
نام : لاله. نام خانوادگي : اسکندری. تاريخ تولد: 1354. مليت: ايران. فارغ التحصیل : گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧١. خواهر: ستاره اسکندری (بازیگر(.
لاله اسکندری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/85522/لاله-اسکندری
لاله اسکندری ○ شرح حال ▫ تاریخ تولد: ۱۳۵۴ ▫ خواهر ستاره اسكندری (بازیگر) ▫ فارغ التحصیل گرافیك از دانشگاه آزاد اسلامی ▫ او کار بازیگری را به‌صورت حرفه‌ای از سال ...
عرش نیوز - با ستاره و لاله اسکندری بیشتر آشنا شوید+عکس
arshnews.ir/vdcjatevvuqeiiz.fsfu.html
۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خواهران اسكندری این روزها بازیگران شناخته شده‌یی برای مخاطبان هستند. ستاره اسكندری با حدود 17 سال فعالیت در این عرصه و لاله اسكندری با حدود 14 ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 747
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,057
  • بازدید ماه : 2,057
  • بازدید سال : 132,172
  • بازدید کلی : 8,099,607